nazhatul shiha 's FotoPage

By: nazhatul shiha che dahalan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Thursday, 29-Apr-2010 04:32 Email | Share | | Bookmark
Muhammad Syahmi Bin Elias

 
 
 
View all 21 photos...
Assalammualaikum.... ini la beberapa pic "MY NEW BABY" iaitu SECOND BABY.


Monday, 26-Apr-2010 05:11 Email | Share | | Bookmark
14/04/2010

Pada tarikh tersebut aku slamt melahirkan baby ku yg no:2.
Aku bersyukur mendapat baby lelaki. Jd aku berjaya dpt sepasang cahaya mata.
Gambarnya aku x leh nak edit lg sbb lupa nak bwk pen drivenya. Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuu


Thursday, 17-Dec-2009 03:40 Email | Share | | Bookmark
Wedding adik angkat - kuantan, sungai lembing.

 
 
 
View all 24 photos...
13 Disember 2009 - kenduri kat umah adik angkat aku ni. Oleh sbb x tau dn bcmpur takut, jd 12 Disember ktorg dah btolak ke sana. Pegi awal x pe. Jgn nnti tsesat plak klu g 13/12 tu. Nak tnya pgantin, mesti la diorg tgh cbuk. heheheheh...
Kalu dah pgi awal ni, ktorg tpaksa la mnumpang tido kat umah pengantin bru ni. Maklum la org keje peladang. Dpt la umah.

Ini ada la skit gambar2nya. Dpat jugak lpskan rindu pada adk2 ku yang satu belajar dgn ku dulu di Politeknik Seberang Perai, Pulau Pinang.



Friday, 4-Dec-2009 03:56 Email | Share | | Bookmark
Beraya haji di Mersing je.

Cuti cuma 3 hari, jd x blik kampung la. Emak ngan ayah kita plak ada kat Mersing, jd beraya di Mersing je la. Hari raya kdua plak bot fiber ayah kuar, jd g tgk je la. Ayah kita mmg tgh gila ngan bot je. kjap dia beli, kjap dia jual. X de yg kekal stahun ngan dia. Pantang ada org nak beli. Dia jual trus. Ps2 plak dia g buat yg bru plak. Itu la hobi dia. Sbb tu dia x nak duk Terengganu. Dia kata plak nak habis mase tua dia ngan hobi dia je. Itu la perangai ayah aku. Emak pun x leh nak layan dah dia. Ikut je la. Ini ada la koleksi gmbr skit yg dapat ambik.







Ini plak koleksi 2 ari lps. Dia buat main bju dia.


Thursday, 26-Nov-2009 06:44 Email | Share | | Bookmark
MMMMMMMMM

Nmpk je muka mcm dah tenbam, tp mmg bbeza gila berat sblum mgandung dengan selepas mgandung. Sbelum mgandung 60+++, slepas ngandung plak x smpai pun 60kg, Aduhhh peningnya. Risau sgt2 skrg ni. Tp nak buat mcm maner hanya doa dan solat je yg mampu aku serahkan.




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net